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Brand Case Study


『스트레이키즈』 글로벌 정규 앨범 『GIANT』 (2024)
『Stray Kids』 Global Full-length Album 『GIANT』



Chroma is a global label that creates creativity in authentic and creative ways. It was founded to have a positive impact on the world through entertainment content that goes beyond music, fashion, and art. Flake was responsible for designing the overall visual identity of the label from strategic points such as establishing Chroma's value system. Chroma emphasizes the purity and differentiation of colors, and it contains the will to find the essence of an artist and make him the dark horse of the scene. By applying the concept of overlapping lenses, the spelling of CHroma is expressed in the form of overlapping lenses.


크로마는 진정성 있고, 창의적인 방법으로 크리에이티브를 만드는 글로벌 레이블입니다. 음악과 패션, 예술을 넘어서는 엔터테인먼트 콘텐츠를 통해 세상에 긍정적인 영향을 끼치고자 설립되었습니다. 플레이크는 크로마의 가치 체계 정립 등 전략적인 부분 부터 레이블 전반적인 비주얼 아이덴티티 디자인을 담당했습니다. 크로마는 색의 순수성과 차별성을 강조하는 말로 아티스트의 본질을 찾아내 씬의 다크호스로 만들겠다는 의지가 담겨있습니다. 렌즈를 겹치면 더 잘 보인다는 개념을 적용해 CHROMA의 철자를 중첩된 렌즈 형태로 표현했습니다.

Discipline Corporation Identity
Scope Market Analysis, Trend Analysis, Brand Strategy, Creative Direction,
Logo, Symbol, Essence, Value, Concept, Key-visual, Design System, Application, Guidelines

Client CHROMA Inc.



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